torstai 5. tammikuuta 2017

Vuoden 2017 lukuhaasteet (päivitetty)

Tänä vuonna rajoitan massiivisia lukuhaasteita, mutta silti olen osallistumassa muutamiin matalankynnyksen haasteisiin.

Ensimmäisenä niistä erääntyy kirjabloggaajien Klassikkohaaste 31.1.2017, jonka organisoijana on Yöpöydän kirjat. Klassikkohaaste on järjestyksessään neljäs ja minulle toinen. Olen jo alustavasti valinnut kirjan, jonka luen, mutta saatan tässä lähiviikkoina muuttaa vielä mieleni.


Toukokuun 7. päivään asti on aikaa osallistua Reader, why did I marry him? -blogin järjestämään novellihaasteeseen, jossa on tarkoituksena lukea tietysti novelleja ja blogata niistä. Olen haasteen jo aloittanut lukemisen osalta, mutta en ole vielä ehtinyt yhdestäkään tuottaa tekstiä blogiin asti. Aikaa on reilusti jäljellä.


Yöpöydän kirjoissa on toinenkin haaste, johon osallistun eli Uudelleen luettua -lukuhaaste. Tässä on aikaa vuoden loppuun asti lukea jo ennestään luettu kirja, jonka haluaa lukea uudestaan, ja niitähän minulla riittää. Jo yhdellä kirjalla on mukana ja uskoisin lukevani vähintään sen verran uusiksi tänäkin vuonna. Mahdollisesti useammankin.



Näillä mennään ainakin vuoden alkupuoliskolla.

Edit:

Olen mukana myös Karvakasan alta löytyi kirja -blogin Paperilta ruutuun -lukuhaasteessa, jossa päämääränä on lukea kirja, jonka pohjalta on tehty tv-sarja tai katsoa tv-sarjaa, joka pohjautuu kirjaan.


Yritän osallistua vielä Reader, why did I marry him -blogin aloittamaan runohaasteeseen, jossa on tarkoitus lukea itsenäisen Suomen ajan runoutta. Jospa sitä jonkin spefiaisen tähän haasteeseen löytäisi. Haaste on päivittynyt maaliskuussa 2017 jatkumaan vuoden loppuun saakka.



4 kommenttia:

  1. Kivat haasteet! Minä osallistun pöhkönä niihin massiivisen mahdottomiin haasteisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun on ihan pakko jättää tänä vuonna väliin isot haasteet. Olen nauttinut vapaudesta ottaa hyllystä ihan mitä haluan, välittämättä sopiiko se johonkin kategoriaan.

      Poista
  2. Minäkin olen näissä mukana, ja lisäksi innostuin Helmet-haasteesta oikein kunnolla. Se oli jotenkin paljon mukavamman näköinen lista kuin viimevuotinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helmet-haasteella on ilmeisen paljon osallistujia. Minulle se ja muut vastaavat oli liikaa tänä vuonna ja liian vaikeita venyttää spefimittaan.

      Poista

Kommentit ovat iloinen yllätys!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...